Harta cu starea drumurilor din Romania realizata de soferi (actualizata Iunie 2016)
Drumurile din Romania sunt frumoase, dar lipsesc cu desavarsire. Pe de o parte avem niste peisaje nemaipomenite…
Dupa ce a citit articolul: "Tu ai incredere in service-ul auto care iti repara masina?", Bogdan ne-a scris patania lui pe Facebook. De fapt, pataniile ca "e mai mult de una"!
1. Am fost cu o masina de a mea la un service sa imi schimbe kit-ul de ambreiaj, si mi-au rupt teava de retur de la servodirectie, fara sa imi zica.
Noroc ca ma pricep la mecanica, si ma uit cand vad ca ceva e in neregula.
2. Am fost cu masina sa imi schimbe a doua bieleta, pe cealalta o schimbasem de ceva vreme, si mecanicul de acolo desfacea cu cheia fixa, asta la reprezentanta.
Cand i-am zis ca data trecuta mi-a desfacut mecanicul cu o cheie speciala, dadea din umeri. S-a dus sa ii intrebe pe altii, si a gasit cheia in magazie.
3. M-am dus cu masina sa imi schimbe distributia, si mecanicul imi cerea mie parerea, daca, cureaua e stransa cat trebuie ( nu m-a deranjat, pt ca ma pricep, ci pt ca un mecanic nu intreaba clientul asta).
Sursa imagine.
4. M-am dus cu cealalta masina sa imi schimbe niste garnituri la un circuit de ungere, asta dupa ce m-am documentat pe unde curge, si la service mecanicul a zis ca imi curge pe la alta garnitura, plus pe la un furtun, care parea crapat.
Am pus masina pe tester si mi-a zis ca e ok, e foarte ok, fara erori, si asta se si vedea, si tin sa mentionez ca masina mergea ok.
Am luat garnitura, dar furtunul nu, pt ca se vindea cu tot cu teava de care se prindea, si era 500 de lei. Am gasit furtunul separat, la 50 de lei, la dezmembrari.
Am fost sa imi schimbe garnitura si furtunul si am stat pana sa ma bage, 3 ore, chiar daca eram programat. A schimbat furtunul si au luat o pauza de masa cu masina pe elevator.
La schimbarea garniturii ma bagau in sperieti ca trebuie sa dea jos catalizatorul si sigur se rup prezoanele. Surpriza, nu s-au rupt. Cu masina pe rampa, s-a dus mecanicul la alta masina, si cu WD 40 a dat la ala pe toate balamalele. I-am zis sa imi dea si mie pe o tija, atat, si i-am dat 5 lei. M-a asigurat ca nu o sa mai curga ulei, doar mizerie pe la acel furtun, daca e, poate cu pori, nefiind nou. In rest, masina e perfecta.
Am verificat din nou dupa cateva zile, si iar curgea prin zona aia. Am fost reprogramat, si iar am asteptat o ora. La punerea masinii pe elevator, mecanicul si-a intrat in rol, s-a luat de cap, ca, "curge uleiul pe la toate garniturile si semeringurile" , plus ca turbina e ciur, iar in zona respectiva curge si pe la tur, adica fix ce garnituri luasem eu, de capul meu. Dar a zis ca doar o garnitura trebuie din set, dar cica nu o are sa o puna.
I-am zis sa imi faca deviz: piesele 5 mil si ceva, manopera 9 mil si ceva, iar garnitura aia o schimba el, de la el ( cu 5 min inainte, nu o avea... ). Pe langa asta, 10 mil reparatia turbinei.
Dupa plecare, verific factura de la reparatia precedenta, si pe ea mi-a facturat tot WD40-ul, tot flaconul, desi imi daduse doar 2 jeturi, restu' pe masina lu' ala."
Daca te-am prins intr-un moment in care iti cauti o masina, intra pe: Cumpara masina, spune-ne ce iti doresti, iar noi iti vom trimite cele mai de incredere oferte.
Pe de alta parte, daca vrei sa iti vinzi actuala masina, intra pe Vinde Masina si pune-o la vanzare. Este gratuit!
Revino la începutVeziCâtFace își propune să îmbunătățească experiența tranzacțiilor auto prin oferirea unui instrument unic pe piața din...
Costul total include acele cheltuieli pe care e posibil să nu le fi adăugat la prețul...