![VeziCatFace.ro te ajuta sa afli pretul corect al unei masini (Start-up.ro)](/img/Articole/daniel si alex.jpg)
VeziCatFace.ro te ajuta sa afli pretul corect al unei masini (Start-up.ro)
Prietenii de la Start-up.ro au realizat un interviu cu noi pentru a afla mai multe despre povestea VeziCatFace.ro…
Drive testul a avut loc pe o ruta cu drumuri virajate intre Sibenik si Trogir, turul fiind un parcus montan cu multe viraje si returul pe coasta Adriaticii pe un drum de asemenea virajat dar fara diferente prea mari de nivel.
Prima impresie este ca Dacia Sandero 1.0 SCe dispune de o cutie manuala cu 5 trepte excelent etajata. Niciodata nu a avut Dacia o cutie etajata mai scurt. Daca la prima generatie Logan cu motorul aspirat de 1,4 litri si 75 CP se atingeau 120 km/h la 3.300 rpm in treapta a cincea, acum aceeasi turatie se obtine la doar 100 km/h. Dacia si-a permis sa combine noul motor cu 3 cilindri cu o transmisie mai scurta pentru ca acesta este foarte silentios si rafinat. Se aude ca un trei cilindri specific dar nu este zgomotos si functioneaza rotund chiar si fara arbori de echilibrare.
Vechiul motor afisa un consum mediu de 5,8 l/100 km si Dacia promite acum o economie de circa 10%. Conform datelor oficiale anuntate, noul motor va consuma in medie 5,2 l/100 km, cu 0,6 l/100 km mai putin decat vechiul motor. Pe parcursul virajat de 100 km cu multe diferente de nivel pe prima portiune noi am obtinut un consum de 6,3 l/100 km mergand destul de alert si apeland la multe depasiri. Motorul trage vioi dupa 3000 rpm si se tureaza cu placere pana spre 6.000 rpm. Trebuie precizat ca am fost singur in masina si ca la urcarile in panta limitele de putere ai cuplu se simt. Insa pentru oras si chiar pentru drumuri lungi fara diferente prea mari de nivel se achita onorabil de sarcini.
Fata de vechiul motor, cuplul maxim este de 97 Nm fiind cu 10 Nm mai mic decat inainte. Insa acum este obtinut la 3.500 rpm fata de 4.250 rpm inainte.
In rest nu putem sa nu remarcam din nou calitatile lui Sandero care inseamna confort foarte bun al suspensiilor si spatiu interior generos. Suspensia moale genereaza oarecare ruliu in viraje dar masina reactioneaza previzibil la limita.
Sunt de apreciat si imbunatatirile de materiale si de ergonomie la interior pe care le-am constatat si la premiera mondiala de la Paris. Receptivi la criticile presei si clientilor, Dacia a operat cateva modificari. Comenzile pentru geamurile electrice fata si spate sunt acum pe usi, iar noul volan cu patru spite inglobeaza acum claxonul in zona centrala. La versiunile de top cum a fost si cea condusa de noi, volanul este finisat cu o piele fina, placuta la atingere. De asemenea, toate versiunile au primit lumini de zi cu LED si asistare la plecarea din rampa, iar versiunile superioare au camera de luat vederi care se activeaza la cuplarea marsarierului.
De asemenea, imitatia de carbon din jurul displayului sistemului multimedia este un alt plus important in materie de calitate a materialelor.
Dacia a anuntat si preturile pentru noua gama Logan/Logan MCV/Sandero. Vestea buna este ca acestea nu s-au schimbat. Motorul 1.0 SCe este disponibil pentru Sandero, Logan si Logan MCV dar nu si pentru sandero Stepway.
Sandero 1.0 SCe Acces 7.150 euro
Sandero 1.0 SCe Ambiance 8.050 euro
Sandero 1.0 SCe Laureate 9.100 euro
Logan 1.0 SCe Acces 6.850 euro
Logan 1.0 SCe Ambiance 7.850 euro
Logan 1.0 SCe Laureate 8.800 euro
Logan 1.0 SCe Prestige 9.500 euro
Logan MCV 1.0 SCe Acces 7.900 euro
Logan MCV 1.0 SCe Ambiance 8.800 euro
Logan MCV 1.0 SCe Laureate 9.800 euro
Citeste testul integral pe autoexpert.
Daca esti in cautarea unei masini, iti recomandam sa intri pe pagina noastra: Cumpara masina si sa adaugi o cerere cu modelul dorit.
Pe de alta parte, daca vrei sa iti vinzi actuala masina, intra pe Vinde Masina si adauga un anunt gratuit.
VeziCâtFace își propune să îmbunătățească experiența tranzacțiilor auto prin oferirea unui instrument unic pe piața din...
Costul total include acele cheltuieli pe care e posibil să nu le fi adăugat la prețul...